HELPSITES IN 6 STAPPEN
Afhankelijk van de toegangsrechten kan iedereen met zijn of haar mobiel toestel of via de portaalsite vastgestelde incidenten melden en documenteren.
Wanneer het incident is aangemaakt, kunnen de interventieaanvragen, op het terrein of vanop kantoor, aan de dienstverlener(s) verstuurd worden. HELPSITES stelt de meest aangewezen dienstverlener voor.
De dienstverlener ontvangt de interventieaanvraag, met de volledige informatie, zowel per e-mail, op de mobiele app en op de portaalsite. Zijn antwoord wijzigt onmiddellijk de status van het incident en van de vereiste interventie.
De dienstverlener werkt de informatie en de status van de interventie bij via de mobiele app of de portaalsite.
Incidenten en interventielijsten worden voortdurend bijgewerkt en filters helpen bij de follow-up en de reporting. Voorgeprogrammeerde mails en rapporten garanderen een vlotte communicatie tussen de betrokken partijen.
De gegevens worden opgeslagen en zijn onbeperkt raadpleegbaar. Ze kunnen worden geëxporteerd naar Excel of opgehaald via de bestaande API.
HELPSITES EN U
In welke sector u ook actief bent, zodra uw vastgoedpatrimonium meer dan 1000 incidenten per jaar veroorzaakt, levert een krachtige beheertool substantiële besparingen op.
Hierbij zijn niet alleen de beschikbaarheid van uw installaties en de veiligheid van belang, maar ook uw imago.
De kwaliteit van de interventie om deze incidenten op te lossen, hangt echter sterk af van de kwaliteit van de communicatie tussen de betrokkenen.
HELPSITES biedt hiervoor de ultieme oplossing:
Dankzij een zorgvuldig toegangsrechtenbeheer kunt u de app openstellen voor personen die incidenten kunnen melden (siteverantwoordelijken, medewerkers, technici, zelfs uw klanten). Dat doen ze vervolgens via een smartphone, hun tablet of de portaalsite.
De interne of externe dienstverleners kunnen op dezelfde manier de status van hun interventies bijwerken.
Voert u preventieve controles uit, dan kunt u met onze toepassing CHECKLISTS automatisch incidenten aanmaken op basis van de gegevens die als niet-conform zijn aangeduid in CHECKLISTS (www.CHECKLISTS.be).
WAAROM HEBBEN ONZE KLANTEN ONS GEKOZEN?
Als vastgoedbeheerder gespecialiseerd in kantoorgebouwen beheren wij meer dan 850.000 M2 voor verhuur. Dergelijk gebouwenbestand vereist een zeer efficiënte beheerstool voor de incidenten die de interventietijd sterk beperkt. HELPSITES voldoet volledig aan deze eisen en heplt ons om de tevredenheid van de huurders te vergroten.
Bruno De Wolf Head of Property Management Befimmo Property Services SA – Brussels
Wij zijn één van de grootste vastgoedbeheerders en adviseurs van België. Onze klanten doen beroep op ons om de goede werking, de instandhouding en het beheer te garanderen van hun kantoorgebouwen, handelsruimtes, semi-industriële en logistieke complexen, en residentiële goederen. Wij hebben HELPSITES gekozen voor het beheer van de installaties en de applicatie werd ook voor de huurders opengesteld. Tot grote voldoening zijn meer dan 30% van de incidenten door hen reeds ingevoerd, rechtstreeks in HELPSITES. Dit is een enorme tijdsbesparing en efficiëntie waar iedereen voordeel uit haalt.
Cobelpro
Wij beheren een zestigtal gebouwen en ongeveer 1800 loten. Onze visie van een goed beheerd syndicus is : een nauwkeurig technisch beheer, een gepersonnaliseerde administratie, een transparant beheer en een efficiënte communicatie. Daarom hebben wij voor HELPSITES gekozen. HELPSITES draagt ruim bij om efficiënter en sneller acties te ondernemen, om de communicatie vlotter te laten verlopen en dit zowel voor onze dienstsverleners, als voor onze klanten
Nicolas Drabbe – Gérant
CONTACTEER ONS